Przeczytaj, zanim przyjedziesz
Szanowni Goście,
Jesteśmy otwarci i cały czas przyjmujemy rezerwacje. Naszą najwyższa wartością i priorytetem jest Państwa bezpieczeństwo.
W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wdrożyliśmy szereg dobrych zasad higieny i bezpieczeństwa, które pozwolą cieszyć się udanym pobytem w naszym hotelu.
Na terenie całego obiektu, obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa.
Od dnia 7.11.2020 pobyty w hotelu będą możliwe wyłącznie dla Gości biznesowych – biorących fakturę.
RECEPCJA
- Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość;
- Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry. Maksymalna ilość osób w recepcji to 5;
- Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi;
- Czas obsługi Gości ograniczyliśmy do minimum, zachowując przy tym kompleksową obsługę klienta;
- Pracownicy Recepcji obsługują Gości w maseczkach ochronnych;
- Zapewniamy nieograniczony dostęp do środków dezynfekujących dla Gości w holu recepcyjnym;
- Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed rozpoczęciem procesu meldunku;
- Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez pracowników;
- Rekomendujemy płacenie kartami płatniczymi;
- Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa w obiekcie oraz prosimy o przyjęcie ich do wiadomości i stosowaniu się do wytycznych;
- Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
POKOJE
- Dla zapewnienia bezpieczeństwa Gości i Pracowników wprowadziliśmy sprzedaż pokoi w systemie rotacyjnym, w taki sposób, aby pokój z którego wyjechał Gość był ponownie wynajęty dopiero 2-3 dni później;
- Nasze procedury higieniczne przewidują dodatkowe dezynfekowanie ściśle określonych powierzchni i przedmiotów, które mogą być najczęściej dotykane w przestrzeni pokoju, takie jak np.: klamki, uchwyty, włączniki, piloty TV, armatura łazienkowa, itp.
- Wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 30 minut;
- Ozonowanie lub zamgławianie jest zlecane specjalistycznej firmie zewnętrznej w miarę potrzeb;
- Ze względów higienicznych nie świadczymy usługi sprzątania podczas pobytów. Na specjalne życzenie, po telefonicznym ustaleniu z recepcją i pod nieobecność Gości w pokoju personel sprzątający dokona tej usługi;
- Jeżeli istnieje potrzeba jedynie wymiany ręczników, opróżnienia kosza na śmieci albo uzupełnienia przyborów toaletowych prosimy o kontakt z recepcją;
- W pokojach istnieje zakaz używania suszarek nadmuchowych,
RESTAURACJA
- W aktualnym etapie (stan na dzień 24.10.2020) restauracja funkcjonuje w ograniczonym zakresie. Wszystkie działania są zgodne z rozporządzeniami Ministerstwa Rozwoju, zaleceniami sanepidu / WHO / Ministerstwa Rozwoju / HACCP i procedurami wewnętrznymi obiektu:
- Wprowadziliśmy specjalne menu śniadaniowe z którego Gość dzień wcześniej wybiera pozycje, które są dla niego indywidualnie przygotowywane i serwowane w restauracji o określonej przez Gościa godzinie.
- Restauracja (jako pomieszczenie) jest dostępna wyłącznie dla Gości, których pobyt wynosi co najmniej jedną dobę hotelową. Osoby nie korzystające z noclegu, mogą skorzystać z restauracji wyłącznie w formie „na wynos”.
- Preferujemy płatności bezgotówkowe oraz w systemie „BLIK”. Nasze terminale płatnicze zabezpieczyliśmy folią, którą regularnie wymieniamy;
- Podczas podpisywania rachunku przy zamówieniach na konto pokoju w ramach pobytu w Hotelu, nasi Goście korzystają z długopisów, które dezynfekujemy po każdym ich użyciu, taka sama zasada obowiązuje dla wydawanych kart menu a’la carte;
- Codziennie wietrzymy pomieszczenia restauracyjne
- Przed wejściem do restauracji udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym, a Gości prosimy o dezynfekcję rąk
- W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych Gość nie może przebywać w przestrzeni restauracyjnej
- Pracownicy restauracji wykonują swoje obowiązki wyposażeni w maseczki ochronne oraz jednorazowe rękawiczki
- Na terenie kuchni i zaplecza gastronomicznego udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym a pracownicy regularnie myją i dezynfekują ręce oraz swoje stanowiska pracy
- Regularnie odkażamy całą przestrzeń kuchenną
- We współpracy z dostawcami dbamy o bezpieczeństwo dostaw produktów do części kuchennych. Dostawcy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu
- Wszyscy Pracownicy, mający kontakt z żywnością, przestrzegają zasad: BHP, HACCP, dobrych praktyk higienicznych i produkcyjnych, każdy z nich korzysta z odzieży ochronnej takiej jak zmienne obuwie, czepki, rękawiczki, maseczki
STREFY OGÓLNE (KORYTARZE, HOLE, LOBBY, TOALETY):
- W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed restauracją udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym;
- Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne regularnie wietrzymy oraz dezynfekujemy;
- W każdej toalecie ogólnodostępnej oraz przy każdym dozowniku umieściliśmy instrukcję mycia rąk;
- W częściach wspólnych wprowadziliśmy nakaz korzystania z maseczek;
- Ze szczególną dokładnością dezynfekujemy toalety, klamki, poręcze na klatkach schodowych w częściach wspólnych;
- Prowadzona jest regularna dezynfekcja wind hotelowych zgodnie z wytycznymi;
- Przyciski na panelu w windzie jak i przyciski do przywołania windy pokryte są folią, która jest regularnie wymieniana;
- Wprowadzono zalecenie poruszania się windą przez maksymalnie 2 osoby przy zachowaniu bezpiecznej odległości (nie dotyczy osób stanowiących jedno gospodarstwo domowe);
STREFA WELLNESS AND SPA
- Basen jest dostępny wyłącznie dla Gości, których pobyt wynosi co najmniej jedną dobę hotelową. Sauna i łaźnia do odwołania pozostają nieczynne.
TOR GOKARTOWY
- Dostępny. Obowiązuje nakaz dezynfekcji rąk przed jazdą lub posiadanie rękawiczek (dotykanie kierownicy).