Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Przeczytaj, zanim przyjedziesz 

Szanowni Goście,

Jesteśmy otwarci i cały czas przyjmujemy rezerwacje. Naszą najwyższa wartością i priorytetem jest Państwa bezpieczeństwo­.

W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wdrożyliśmy szereg dobrych zasad higieny i bezpieczeństwa, które pozwolą cieszyć się udanym pobytem w naszym hotelu.

RECEPCJA

  • Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość;
  • Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry. Maksymalna ilość osób w recepcji to 5;
  • Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi;
  • Czas obsługi Gości ograniczyliśmy do minimum, zachowując przy tym kompleksową obsługę klienta;
  • Pracownicy Recepcji obsługują Gości w maseczkach ochronnych;
  • Zapewniamy nieograniczony dostęp do środków dezynfekujących dla Gości w holu recepcyjnym;
  • Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed rozpoczęciem procesu meldunku;
  • Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez pracowników;
  • Rekomendujemy płacenie kartami płatniczymi;
  • Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa w obiekcie oraz prosimy o przyjęcie ich do wiadomości i stosowaniu się do wytycznych;
  • Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.

POKOJE

  • Dla zapewnienia bezpieczeństwa Gości i Pracowników wprowadziliśmy sprzedaż pokoi w systemie rotacyjnym, w taki sposób, aby pokój z którego wyjechał Gość był ponownie wynajęty dopiero 2-3 dni później;
  • Nasze procedury higieniczne przewidują dodatkowe dezynfekowanie ściśle określonych powierzchni i przedmiotów, które mogą być najczęściej dotykane w przestrzeni pokoju, takie jak np.: klamki, uchwyty, włączniki, piloty TV, armatura łazienkowa, itp.
  • Wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 30 minut;
  • Ozonowanie lub zamgławianie jest zlecane specjalistycznej firmie zewnętrznej w miarę potrzeb;
  • Ze względów higienicznych nie świadczymy usługi sprzątania podczas pobytów. Na specjalne życzenie, po telefonicznym ustaleniu z recepcją i pod nieobecność Gości w pokoju personel sprzątający dokona tej usługi;
  • Jeżeli istnieje potrzeba jedynie wymiany ręczników, opróżnienia kosza na śmieci albo uzupełnienia przyborów toaletowych prosimy o kontakt z recepcją;
  • W pokojach istnieje zakaz używania suszarek nadmuchowych,

RESTAURACJA

  • W aktualnym etapie (stan na dzień 04.05.2020) restauracja funkcjonuje w ograniczonym zakresie. Wszystkie działania są zgodne z rozporządzeniami Ministerstwa Rozwoju, zaleceniami sanepidu / WHO / Ministerstwa Rozwoju / HACCP i procedurami wewnętrznymi obiektu:
  • Wprowadziliśmy specjalne menu śniadaniowe z którego Gość dzień wcześniej wybiera pozycje, które są dla niego indywidualnie przygotowywane i przynoszone przez Kelnera do pokoju lub są gotowe do obioru w Recepcji w ramach usługi „na wynos” zgodnie ze wskazaniem na realizację wyżywienia przez restauracje i bary hotelowe w rozporządzeniu;
  • Wprowadziliśmy możliwość zamawiania również posiłków poza śniadaniami w celu zapewnienia indywidualnej obsługi Gości. Dzięki temu rozwiązaniu będzie można wybrać z menu z a’la carte dania i zamówić je w ramach room service do pokoju;
  • Preferujemy płatności bezgotówkowe oraz w systemie „BLIK”. Nasze terminale płatnicze zabezpieczyliśmy folią, którą regularnie wymieniamy;
  • Podczas podpisywania rachunku przy zamówieniach na konto pokoju w ramach pobytu w Hotelu, nasi Goście korzystają z długopisów, które dezynfekujemy po każdym ich użyciu, taka sama zasada obowiązuje dla wydawanych kart menu a’la carte;
  • Codziennie wietrzymy pomieszczenia restauracyjne
  • Przed wejściem do restauracji udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym, a Gości prosimy o dezynfekcję rąk
  • W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych Gość nie może przebywać w przestrzeni restauracyjnej
  • Pracownicy restauracji wykonują swoje obowiązki wyposażeni w maseczki ochronne oraz jednorazowe rękawiczki
  • Na terenie kuchni i zaplecza gastronomicznego udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym a pracownicy regularnie myją i dezynfekują ręce oraz swoje stanowiska pracy
  • Regularnie odkażamy całą przestrzeń kuchenną
  • We współpracy z dostawcami dbamy o bezpieczeństwo dostaw produktów do części kuchennych. Dostawcy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu
  • Wszyscy Pracownicy, mający kontakt z żywnością, przestrzegają zasad: BHP, HACCP, dobrych praktyk higienicznych i produkcyjnych, każdy z nich korzysta z odzieży ochronnej takiej jak zmienne obuwie, czepki, rękawiczki, maseczki 

STREFY OGÓLNE (KORYTARZE, HOLE, LOBBY, TOALETY):

  • W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed restauracją udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym;
  • Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne regularnie wietrzymy oraz dezynfekujemy;
  • W każdej toalecie ogólnodostępnej oraz przy każdym dozowniku umieściliśmy instrukcję mycia rąk;
  • W częściach wspólnych wprowadziliśmy nakaz korzystania z maseczek;
  • Ze szczególną dokładnością dezynfekujemy toalety, klamki, poręcze na klatkach schodowych w częściach wspólnych;
  • Prowadzona jest regularna dezynfekcja wind hotelowych zgodnie z wytycznymi;
  • Przyciski na panelu w windzie jak i przyciski do przywołania windy pokryte są folią, która jest regularnie wymieniana;
  • Wprowadzono zalecenie poruszania się windą przez maksymalnie 2 osoby przy zachowaniu bezpiecznej odległości (nie dotyczy osób stanowiących jedno gospodarstwo domowe);

STREFA WELLNESS AND SPA

NASZE DZIAŁANIA W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ COVID-19

PRZECZYTAJ, ZANIM PRZYJEDZIESZ

Sprawdź jakie procedury stosujemy, aby zadbać o bezpieczeństwo gości.

0

Ihr Warenkorb